שמשון 5 פ"ת

כתובתנו

077-9322041

טלפון משרד

א'-ה' 9:00 - 17:30

שעות פעילות

ביטוח דירה מושכרת

Home insurance concept.

דירת מגורים היא נכס בעל שווי כספי רב, אשר מומלץ לבטח באופן מקצועי, בהתאמה לדרישות ולסיכונים הקיימים. בעלי דירות אשר רוכשים לעתים דירות להשקעה, מעלים שאלות הנוגעות לכדאיות הביטוח, על מי מוטלת החובה בביטוח ומהו סוג הביטוח המתאים והמשתלם ביותר.

חברתנו מובילה בענף ביטוחי הדירות, לרבות ביטוחי דירות למשכנתא, ביטוחי תכולה וביטוחי נכס, הן לדירות בבעלות ובשימוש עצמי והן לדירות השקעה מושכרות.

מהו ביטוח דירה למשכנתא

ביטוח הדירה אותו מחייב הבנק לרכוש כתנאי לקבלת משכנתא הוא ביטוח אשר מעניק כיסוי ביטוחי בתקרת סכום המשכנתא, ואינו מותאם לערה הריאלי של הדירה. המוטב בביטוח זה הוא הבנק- מה שאומר שפיצוי בגין נזק מקיף לדירה יעבור לידי הבנק ולא לידי בעל הדירה המבוטח.

ביטוח זה כולל לרוב גם כיסויים הנוגעים לטיפול בנזקי צנרת ואינסטלציה- כיסוי חשוב ונוח המיטיב עם בעל הדירה במקרה של תקלות ונזקים יקרים לתיקון.

ביטוח דירה מושכרת- באחריות השוכר או המשכיר

בעל הנכס הוא האחראי לבטח את הדירה, והחוק אינו מאפשר לו להשית את עלות הביטוח על השוכרים המתגוררים בדירה. ההתייחסות האמורה היא לביטוח נכס בלבד, אשר מכסה מפני נזקי שיטפון, שריפה, רעידות אדמה ואסונות טבע- אשר עשויים לגרום נזק רב לדירה. חשוב ומומלץ לבעל דירה, גם אם מושכרת, לרכוש ביטוח לנכס בנפרד מביטוח המשכנתא, שכן במקרה של אירוע מהאירועים הללו, הטיפול בנזק יהיה באחריותו.

לעומת זאת, במידה והשוכר המתגורר בדירה יבקש לבטח את רכושו, מפני אירועים דומים או מפני פריצה וגניבה, האחריות לרכישת ביטוח רכוש וכן העלויות יחולו עליו בלבד.

אנו מתמחים בביטוחי רכוש וביטוחי דירות, למשכנתאות ולמוטב פרטי, תוך איתור וניהול סיכונים ובבניית פוליסות משתלמות במחירים הוגנים ותחרותיים.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest