משה דיין 10 בניין А קומה 4

כתובתנו

077-9322041

טלפון משרד

א'-ה' 9:00 - 17:30

שעות פעילות

ביטוח בריאות או כיסוי מפני מחלה קשה – מה ההבדל?

hypertension-867855_1920

מגפת הקורונה חשפה את מערכת הבריאות במערומיה, מערכת ציבורית עמוסה לעייפה אשר מתקשה להעניק לאזרח שירותים מקיפים בסטנדרטים גבוהים, וקורסת תחת עומס של תורים ומחסור במיכון ובציוד רפואי.

בימות שגרה אנשים רבים מתמודדים עם ההמתנה הארוכה לבדיקות, גם כאשר מדובר באבחון מחלות בהן גילוי מוקדם מציל חיים, עם ההמתנה לניתוחים לצד מגבלות הפוגעות באורח החיים ועם ההתמודדות הבירוקרטית אל מול פקידים המנסים לחסוך למערכת על חשבון צרכי המבוטח.

ביטוח בריאות פרטי הפך למוצר נדרש, הן בשל הצורך הגובר בביטוח כזה, והן בשל הרגולציות הביטוחיות אשר הורידו את מחיר הפוליסות שהנן כיום בבחינת נגישות ושוות לכל נפש.

בעת רכישת הביטוח מוצעות שתי אפשרויות מובילות:

כיסוי מפני מחלה קשה- פיצוי כספי מוסכם אשר ניתן למבוטח במקרה של גילוי מחלה קשה, מתוך רשימת מחלות מוגדרת. הרשימה כוללת מחלות נפוצות בניהן מחלות אונקולוגיות, טרשת נפוצה ואחרות. הפיצוי ניתן ללא תלות וקשר באופי הטיפולים ועלותם, ומיועד להקל על המבוטח את ההתמודדות הכלכלית במקרה של גילוי מחלה קשה, אשר מטבע הדברים תגרום לפגיעה בפרנסה ולהוצאות בלתי צפויות. ביטוח זה אינו כולל כיסוי לטיפולים רפואיים, ניתוחים, או כל צורך אחר, והסכום שישולם הוא אחיד בהתאם לסכום שנרכש בפוליסה.

ביטוח בריאות- ביטוח בריאות הוא כיסוי אשר אינו מעניק כסף בידי המבוטח, אלא כנגד הוצאות רפואיות נדרשות אשר בוצעו באופן פרטי. הביטוח יספק כיסוי להוצאות בגין ניתוחים פרטיים, התייעצות עם רופאים מומחים, עלות של תרופות אשר אינן בסל הבריאות, בדיקות במכונים פרטיים והוצאות רפואיות אחרות.

שילוב בין שני הביטוחים הללו יספק את הכיסוי הרחב והנדרש, אולם כאמור אין תלות בין השניים, ובמקרה של צורך בבחירה יוכל המבוטח לבחור כל אחד מן הכיסויים הללו בנפרד.

ביטוח בריאות וכיסויים אשר נלווים לו מושפעים מפרמטרים בניהם גיל ומצב בריאותי, ומומלץ להיוועץ בסוכן ביטוח מקצועי ומנוסה בבניית פוליסה מתאימה.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest