ביטוח חיים וחיסכון
אתכם לאורך כל הדרך

ביטוח חיים וחיסכון

ביטוח חיים וחיסכון לפנסיה הם ההשקעה החשובה ביותר שאדם עושה במהלך חייו מתוך מחשבה על יום הפרישה לפנסיה. שאל את עצמך :

האם יש לך חיסכון פנסיוני האם אתה מעודכן לגבי מצב חסכונותיך ?

האם אתה זוכר לעדכן את המוטבים בפוליסת ביטוח החיים ? האם אתה שוקל לרכוש ביטוח חיים ?

 

חשוב לדעת:
ככל שמתחילים לחסוך בגיל צעיר יותר, ההשקעה החודשית קטנה יותר והסכום הנצבר לטווח ארוך גבוה יותר. לאורך השנים מומלץ לעדכן את הפוליסות בהתאם לצורך הבטוחי : נישואים, לידת ילדים, התקדמות בעבודה, החלפת מקום עבודה ועוד.

 

לפניך מידע על אפיקי חיסכון פנסיוני :

 

ביטוח מנהלים
ביטוח מנהלים הוא תכנית חיסכון לפנסיה הכוללת חיסכון לגיל פרישה, ביטוח חיים למקרה מוות וביטוח אובדן כושר עבודה (אי כושר עבודה). ביטוח מנהלים מתאים הן לשכירים והן לשכירים העלי שליטה ומזכה את החוסך בהטבות מס, אפשרות בחירת מוטבים וכיסויים גמישים. יתרונו של ביטוח מנהלים (שהינו חוזה בינך לחברת ביטוח) מתבטא בהבטחת קצבה חודשית קבועה בגיל הפרישה, בשונה מתוכניות אחרות.

 

קרן פנסיה
קרן פנסיה משלבת בין ביטוח וחיסכון לטווח ארוך. מדינת ישראל מעודדת לחסוך לגיל פרישה. בקרב שכירים, מופרשים תשלומים על ידי המעסיק והעובד לקופה שבה נחסך הכסף עד יציאת העובד /ת לפנסיה. חיסכון בקרן פנסיה הינו נדבך כלכלי בסיסי בחיי כל אדם הפורש מעבודה. יש לקחת בחשבון כי קרן פנסיה יכולה לכלול גם כיסוי למקרה של פנסיית נכות ( אובדן כושר עבודה ) או פנסיית שארים.

 

ביטוח ריסק
ביטוח ריסק הינו ביטוח חיים למקרה של מוות. במקרה של מוות נותרים בני המשפחה עם כאב עצום שאליו מתווסף התמודדות עם קושי כלכלי. ביטוח חיים נועד להבטיח שאם חלילה המבוטח ילך לעולמו, המשפחה תהה זכאית לסכום כסף שהוגדר מראש שיקל על כלכלת המשפחה. ישנם מספר ביטוחי חיים למקרה מוות. כמו כן ניתן לרכוש ביטוח ריסק למטרות נוספות כמו ביטוח ריסק משכנתא וביטוח ריסק למחלה קשה. על מנת לדעת לאיזה סכום אתה זקוק כדי לשמור על רמת החיים הנהוגה היום במשפחתך, איזה ביטוח ריסק נכון עבורך או מתי כדאי להקטין או להגדיל את מרכיב הסכום בריסק, צור עמנו קשר ונשמח לסייע.

 

אבדן כושר עבודה ונכות
ביטוח אובדן כושר עבודה נועד להבטיח לך הכנסה חודשית קבועה למקרה שבעקבות אירוע  תאונתי או מחלה, אינך יכול לעבוד. הפיצוי החודשי המרבי המשולם במקרה של אובדן כושר עבודה יהיה 75% מהכנסתך (ברוטו). תשלומי ביטוח אובדן כושר עבודה משולם כל עוד המבוטח אינו יכול לחזור לעבודתו או

עד גיל פרישה. במקרה כזה משוחרר המבוטח גם מהפרמיה החודשית.

 

ביטוח סיעודי – ביטוחי סיעוד
אנו מציעה מגוון כיסויים פרטניים לביטוח סיעודי. לאנשים החיים חיי שיגרה נטולת הפתעות נציין כי הזמן הנכון להצטרף לביטוח סיעודי הוא בגיל צעיר. מדוע ? פשוט מפני שככל שמצטרפים לתוכנית ביטוח סיעודי בגיל צעיר יותר ללא בעיות גופניות, כך הפרמיה של הביטוח נמוכה.
לפני שמצטרפים לתוכנית ביטוח סיעודי יש לזכור שתוחלת החיים עולה והסיכוי להפוך לסיעודי עם השנים גדל. במקרה של מצב סיעודי, הוצאות המחייה הגבוהות הכוללות טיפולים, תרופות, מטפל /ת סיעודי צמוד החי בבית, בדיקות ו/או אשפוז במוסד סיעודי, הינן נטל כבד על כתפי המשפחה ועלול לנגוס באופן משמעותי 
בתקציב המשפחתי.

לקבלת הצעת מחיר לביטוח חיים, חיסכון ו/או סיעוד פנו עוד היום!