משה דיין 10 בניין А קומה 4

כתובתנו

077-9322041

טלפון משרד

א'-ה' 9:00 - 17:30

שעות פעילות

ביטוח רכב- הדרך להוזיל את ביטוח הרכב

mercedes-3510327_1920

עלויות ביטוח הרכב מושפעות ממגוון פרמטרים, וישראלים רבים אינם ממהרים לחדש את הביטוח עם קבלת המכתב השנתי מחברת הביטוח הקיימת, אלא מקפידים על השוואת מחירים ואף התאמה של הכיסויים לצורך.

ביטוח הרכב מתחלק לשלושה סוגי ביטוחים עיקריים:

ביטוח חובה- ביטוח החובה הוא חובה חוקית החלה על כל בעלים של רכב מנועי בישראל, ומספק כיסוי ביטוחי לכל המעורבים בתאונה עם הרכב המבוטח, לנזקי גוף בלבד.

ביטוח צד ג'- ביטוח צד ג' מעניק כיסוי מפני נזקי רכוש לכל רכב או רכוש נייח השייך לצד שלישי, ונגרם באשמת ובאחריות הרכב המבוטח. כיסוי זה מגן על בעל הרכב מפני תביעות נזיקין, אולם אינו מספק כיסוי לרכב המבוטח עצמו.

ביטוח מקיף- ביטוח מקיף הוא ביטוח רחב אשר מעניק כיסוי ביטוחי לרכב המבוטח מפני נזקי תאונה אשר נגרמה באשמת הנוהג בו, פיצוי כספי במקרה של גניבה או נזק טוטאלי לרכב. זאת בנוסף לכל הכיסויים המוצעים בביטוח צד ג' לרכב- כיסוי נזקים לרכבים ולציוד אחר.

ביטוח צד ג' וביטוח חובה נמכרים כיחידה עצמאית ואינם כוללים בתוכם את ביטוח החובה שיש לרכוש בנפרד.

עלויות הביטוח מושפעות מנתוני הרכב: יצרן, דגם, שנתון ושווי הרכב, סטטיסטיקות המעריכות את הסיכון הטמון בו (ישנם רכבים החביבים יותר על גנבי הרכב) וכן על נתוני הנהג העיקרי בו בהתאם לגילו, וותק הנהיגה בו הוא מחזיק והעבר הביטוחי שלו.

פרמטרים נוספים המשפיעים על העלות הם נתוני השימוש ברכב, כאשר רכב שני במשפחה, ורכבים בעלי צריכת קילומטרים נמוכה, זוכים להנחה משמעותית על ידי חברות הביטוח.

רכישת ביטוח רכב מצריכה הן התאמה של הכיסויים וההרחבות, והן השוואת מחירים וכוח מיקוח אל מול חברות הביטוח. סוכנות מקצועית ומנוסה לביטוח רכב עשויה להשיג פוליסות ביטוח טובות ומשתלמות בעבור לקוחותיה, העולות על אלה שמוצעות לו באופן ישיר.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest