שמשון 5 פ"ת

כתובתנו

077-9322041

טלפון משרד

א'-ה' 9:00 - 17:30

שעות פעילות

על ביטוחי משכנתא, ביטוחי חיים ומה שבניהם

severed-arms-1785022_1920

ביטוח הוא בין המוצרים היחידים אותם מקווה המבוטח לרכוש, אך לא לעשות בהם שימוש. הביטוחים השונים נועדו לספק הגנה כלכלית מפני מגוון סיטואציות, ומופרדים לשתי קטגוריות עיקריות:

ביטוחי חיים ובריאות

ביטוח רכוש

ביטוחי חיים ובריאות

ביטוחים מקבוצה זו נועדו לספק למבוטח ובני משפחתו מענה ביטוחי מפני אירועים וסיטואציות בהם נזקים גופניים: ממחלות ופציעות ועד מוות.

ביטוח בריאות יספק למבוטח כיסוי ביטוחי לטיפולים, ניתוחים ותרופות אשר אינם נמצאים בסל הבריאות הממלכתי, יאפשרו קבלת טיפול רפואי איכותי ומהיר יותר באופן פרטי ללא תלות במערכת הבריאות הציבורית, ויבטיחו כי במקרה של אירוע ביטוחי דוגמת מחלה קשה- שיקולי עלות לא יהוו גורם מפריע בבחירה ובקבלת טיפול רפואי מתאים.

ביטוח חיים וא ביטוח אשר כולל בתוכו לרוב גם כיסוי מפני אובדן כושר עבודה, ומתייחס בעיקר לתלויים במבוטח, אשר במקרה מוות יקבלו סכום כסף חד פעמי על פי תקרת הביטוח, או קצבה קבועה, כאשר במידה ומדובר באובדן כושר העבודה וההשתכרות, המבוטח הוא זה שיקבל את תגמולי הביטוח.

ביטוחי רכוש

ביטוחי רכוש נועדו להגן על המבוטח מפני הוצאות כספיות והפסדים אשר עשויים להיגרם כתוצאה מנזק לרכוש. ביטוחי הרכוש הפופולריים הם ביטוחי דירה וביטוחי רכב, כאשר קיימים ביטוחים רבים נוספים בניהם ביטוחים לעסקים, ביטוחים לציוד יקר ערך ואחרים.

ביטוח משכנתא

ביטוחי המשכנתא הם דרישה של הבנק כנגד הענקת הלוואת משכנתא, וכוללים הן ביטוח חיים- כיסוי ביטוחי למבוטח המבטיח כי במקרה של מות המבוטח הבנק יהיה המוטב של חברת הביטוח ויזכה לכיסוי ההלוואה, וביטוח מקבוצת ביטוחי הרכוש: ביטוח לדירה שייתן מענה במקרה של שריפה, אסון טבע או אירוע אחר שיגרום לנזק למבנה.

סוכנות הביטוח אדלשטיין מתמחה במגוון ביטוחי חיים ורכוש ומעמידה לרשות מבוטחיה מעטפת כיסויים רחבים, בהתאמה לכל צורך.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest