משה דיין 10 בניין А קומה 4

כתובתנו

077-9322041

טלפון משרד

א'-ה' 9:00 - 17:30

שעות פעילות

השוואת ביטוח רכב

Happy young couple discussing with a financial agent their new investment

ביטוח הרכב נדרש לחידוש מדי שנה ומושפע מגורמים רבים. מדובר בעלות שנתית אשר אינה מבוטלת, ובמגוון רחב של כיסויים אפשריים, וחשוב במיוחד בתחום זה לערוך סקר והשוואה בין עלויות הביטוח השונות, לצד בחינת הכיסויים והתאמתם למבוטח.

ביטוח בכלל וביטוחי רכב בפרט הם מוצרים שקשה לעתים להשוות באופן ישיר, שכן קיימות תכניות ביטוחיות רבות אשר כוללות כיסויים רחבים ושונות זו מזו במהותן. בהשוואה של העלות חשוב להשוות ככל הניתן גם את הכיסויים, השירות הניתן על ידי החברה, תקרת סכום התשלום במקרה של אירוע ביטוחי ושירותים משלימים.

בעוד שביטוחי החובה נוגעים לכיסוי נזקי גוף ואחידים במהותם, ביטוחי הרכוש, צד ג' וביטוח מקיף, הם הביטוחים העיקריים בתחום הרכב הנדרשים להשוואה.

בבחינה של הביטוח יש לתת את הדעת על מספר אלמנטים חשובים, למקרה הצורך:

תקרת הכיסוי- העלות המקסימלית שחברת הביטוח תשלם במקרה של פגיעה ותביעה כנגדה. במידה ומדובר בסכום נמוך, המבוטח עשוי להיות חשוף לתשלומי הפרשים במקרה של פגיעה ברכב יוקרתי.

השתתפות עצמית- לעתים ניתן יהיה לראות הוזלה בתחום הביטוח השנתי, שתבוא לידי ביטוי בהגדלת ההשתתפות העצמית של המבוטח במקרה של אירוע תאונתי. חשוב לבחון ולהגביל סעיף זה, שכן לעתים תאונה קלה יחסית ופגיעה לא מהותית, תחייב בתשלום סכום גבוה ולא נוח לחברת הביטוח עצם הפעלת הביטוח.

רכב חלופי- בביטוח המקיף במקרים רבים קיים כיסוי המאפשר קבלת רכב חלופי לתקופה מוגדרת, במקרה של גניבת הרכב, או תאונה שמונעת את השימוש בו לאחריה. רבים מוצאים כיסי זה כחשוב מאוד, בעיקר ברכבים המשמשים גם לצורך עבודה, או שהניידות בהם הכרחית לשגרת החיים. שוב לבחון היטב את הסעיף, לבחון מהיכן מגיע הרכב החלופי, לאיזו תקופה ותחת אילו תנאים.

סוכנות הביטוח אדלשטיין מבצעת עבור מבוטחיה השוואה מקיפה בין כלל חברות הביטוח, תוך התאמה מדויקת לצרכיהם, ובחירה בתכנית המשתלמת ביותר, כאשר המחויבות של הסוכנות היא טובת המבוטח בלבד.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest