שמשון 5 פ"ת

כתובתנו

077-9322041

טלפון משרד

א'-ה' 9:00 - 17:30

שעות פעילות

ביטוח בריאות פרטי שיכסה אותם במקרה של קטסטרופה רפואית

Close-up Of Doctor Hand Tying Bandage On The Leg Of Patient In Clinic

בשנים האחרונות ישנה עליה משמעותית במודעות לביטוחי הבריאות הפרטיים במשק. יותר ויותר אנשים מבינים כי עליהם לקחת אחריות לבריאותם ולהצטרף לביטוח בריאות פרטי שיכסה אותם במקרה של קטסטרופה רפואית.

ביטוח הבריאות הפרטי אכן נותן פתרון בנושא של ניתוחים בארץ ובחו"ל, השתלות ותרופות שאינן בסל הבריאות, אולם ישנם המון תחומי ביניים שבהם פוליסת הבריאות הפרטית אינה נותנת מענה.

כיסוי לשירותים אמבולטוריים וטכנולוגיות מתקדמות ברפואה נותן ממד נוסף לפוליסת הבריאות. הוא מעניק הרחבה ביטוחית בכל הקשור לטכנולוגיות חדשניות, ייעוצים רפואיים, הריון ולידה, בדיקות אבחנתיות וטיפולים מניעתיים.

מגוון כיסויים ושירותים למבוטח

הרחבת פוליסת הבריאות של מבוטח בכיסוי שירותים אמבולטוריים מעניק למבוטח יכולת שימוש בשירותים שעלולים להעיק עליו מבחינת כלכלית, לקצר את זמן ההמתנה לבדיקות, לתת גישה לטכנולוגיה המתקדמת ביותר ולסייע לו במגוון תחומים נוספים.

• ממון כלכלי: הכיסוי נותן מענה להוצאות הגבוהות הנלוות לייעוץ וחוות דעת שניה של רופא מומחה (יכולה להגיע לאלפי שקלים לייעוץ בודד), לעלויות שימוש באביזרים מתקדמים (כמו תומך תוך עורקי " "STENT), לבדיקות אבחנתיות יקרות (CT, MRI, MRE ) ועוד המון טיפולים ואביזרים יקרים אחרים.
• יתרון טכנולוגי: כיסוי זה נותן את האופציה להשתמש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ברפואה כגון דפיברילטור תוך גופי, צילום איברים פנימיים בעזרת קפסולה, השתלת עצמי שמע ואביזרים מתקדמים ועוד.
• רפואה מניעתית: הכיסוי מעודד את המבוטח לעבור בדיקות מניעתיות שונות כגון קולונוסקופיה מניעתית, אבחון גנטי, בדיקות סקר שונות ועוד.
• הריון ולידה: הכיסוי כולל השתתפות בהוצאות בגין בדיקות הריון כמו שקיפות עורפית, חלבון עוברי, NIPT, סיסי שליה ועוד.
כיסוי זה הופך את פוליסת הבריאות הפרטית לפוליסה כוללת כל. המבוטח יכול להשתמש במסגרת הפוליסה בטוב ביותר שקיים בתחום הרפואה תוך ידיעה כי הכיסוי הקיים יממן את כל עלויות הניתוח, האביזרים, הבדיקות והייעוצים הנחוצים. הוא נותן למבוטח את האפשרות להתמודד עם מצבו הבריאותי בצורה הטובה ביותר ומסיר את הצורך לתשלום נוסף מ"כיסו של המבוטח" בכל הקשור לטיפול בו.

לסיכום

הטיפול הטוב ביותר במחלה הוא מניעתה. הכיסוי לשירותים אמבולטוריים וטכנולוגיות מתקדמות מסייע למבוטח במניעה, בגילוי מוקדם, באבחנה מדויקת ובשיפור סיכויי ההחלמה מהמחלה.
כיסוי זה הופך את פוליסת הניתוחים לפוליסה כוללת כל המעניקה למבוטח את חופש הבחירה המושלם.
מדובר אפוא בכיסוי חשוב להוספה ולכן מומלץ לפנות לסוכן הביטוח ולבקש ממנו לדאוג ולהוסיף את הכיסוי לפוליסת הבריאות שלכם.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest